Връщане
Политика за връщане
Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с нас на имейл: shop@vireo.bg или тел. 0877 535010.
Ако сте получили продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1. Изпратете следните данни на имейл shop@vireo.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
След изпращането на данните, ще се свържем с Вас.
2. След потвърждение от Vireo, изпратете продукта на адрес:
Получател: Мана-С ООД
Адрес: гр. София, Йерусалим [98]. ул. Йерусалим бл.12А, магазин 14 или офис Еконт Младост 1, ул. Йерусалим 54 блок 54
Тел.: 0877 535010
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Връщане на пари
След като получим обратно върнатата от Вас стока, ние ще възстановим сумата в следните срокове:
- до 14 дни при плащане с кредитна, дебитна карта или банков превод. Ще получите парите обратно по картовата или банковата си сметка.
- до 14 дни при плащане с наложен платеж. В този случай, ще получите парите си като пощенски паричен превод или по банков път на посочена от Вас банкова сметка. За получаването на паричен превод в офиса на куриера ще Ви изискат единствено лична карта.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. Мана-С ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Мана-С ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Мана-С ООД.
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.